MijnVISmaat heeft een prijs binnengehaald op de Dutch Interactive Awards. De app heeft de prijs voor Best Loyalty & CRM binnegehaald. De andere genomineerden warern Windows 8 SparkLab, Hunkemoller Mobile, Oxxio EnergieMonitor en ENECO Warm Welkom.
De prijzen voor het beste interactieve werk op het web werden donderdagavond voor de vierde keer uitgereikt in Amsterdam. Ruim veertig bureaus hadden werk ingezonden. Tijdens een jurydag in april konden
alle genomineerden hun case verdedigen op het gebied van strategie, design en resultaat. Daarna koos de jury de winnaar uit per categorie.
OverwinningDat de VISmaat app als winnaar uit de bus zou komen, komt voor Sportvisserij Nederland natuurlijk niet als een verrassing. De jury heeft het als volgt verwoord waarom Mijn VISmaat de award verdient:
‘Sportvisserij Nederland heeft een grote stap durven zetten door het grootste deel van het marketinggeld in een app te steken. Er zijn veel slimmigheden ingebouwd die wijzen op echte verdieping in de gebruiker. Visserij Nederland heeft een “Visbook” opgezet, die écht slaagt!’
Heb jij als sportvisser deze app nog niet?
DOWNLOAD hem dan snel!